Barcelona, dijous 23 de maig de 2013 En el mes d'abril va rebre més de 800.000 usuaris únics, segons dades de ComScore El web de Servihabitat triplica el seu nombre d'usuaris en 2013
• El web de la companyia de serveis immobiliaris de “la Caixa” es posiciona com a líder dels webs immobiliaris d'entitats financeres espanyoles, molt per davant dels seus competidors.

• El tràfic de visitants a www.servihabitat.com està experimentant un creixement continu des de gener, que es veu reflectit en l'activitat comercial de la companyia.

• En el primer quadrimestre de 2013, el Grup “la Caixa” ha comercialitzat 16.154 immobles per valor de 1.648 milions d'euros. Això representa una mitjana de 135 immobles al dia.

Servihabitat, la companyia de serveis immobiliaris de “la Caixa”, encapçala el tràfic de visites dels internautes als webs immobiliaris de les entitats financeres a Espanya. Durant el mes d'abril, 806.000 usuaris únics es van connectar al web de Servihabitat, un 60,5% més que el mes anterior i tres vegades més que el gener, segons dades de ComScore, el mesurador oficial d'audiència de mitjans digitals a Espanya.

Segons l'últim informe publicat per ComScore, Servihabitat s'ha col·locat dins del rànquing dels 10 webs immobiliaris més visitatss a Espanya i s'ha situat clarament per davant de la resta de portals immobiliaris d'entitats financeres.

La pàgina web www.servihabitat.com està registrant un trànsit rècord i creixent des de principis d'any. Va tancar gener amb 248.000 usuaris únics; febrer, amb 403.000; i març, amb 502.000 visitants. Aquest augment també es reflecteix en l'activitat comercial de Servihabitat que, com a gestor immobiliari del Grup “la Caixa”, en el primer quadrimestre de 2013, ha comercialitzat 16.154 immobles (pàrquings i trasters inclosos) per valor de 1.648 milions d'euros. Això representa una mitjana de 135 immobles al dia.

D'aquesta manera, en els quatre primers mesos d'aquest any ja s'ha comercialitzat el 57% del total d'immobles gestionats en 2012, exercici en el qual Servihabitat va vendre 28.362 unitats, per valor de 3.113 milions d'euros.

Fort creixement del lloguer

A més de la venda d'immobles, destaca l'augment que està experimentant el negoci del lloguer, que aquest any presenta un augment significatiu. Si en el primer quadrimestre de 2012 el volum llogat va ser de 691 immobles, un any després, en el primer quadrimestre de 2013, el volum de negoci de lloguer gestionat per Servihabitat ha estat de 5.240 immobles, dada que representa un creixement d'un 758%.

D'aquesta manera, Servihabitat es consolida com a líder del mercat del lloguer a Espanya i confirma la seva aposta per aquest mercat. El parc d'habitatges de lloguer és actualment de més de 14.000 unitats, amb la intenció d'assolir aquest any prop de 24.000 immobles, gestionats majoritàriament per Servihabitat.

Aquest repunt coincideix amb la posada en marxa d'un nou portal específic per a habitatge de lloguer: www.servihabitat.com/alquilafacil. A més de tota l'oferta disponible de pisos de lloguer, aquest web ofereix el servei d'alertes, que informa de les novetats que s'incorporen a l'oferta de lloguer quan compleix les preferències definides per l'usuari.

Augmenten les visites des de dispositius mòbils

L'accés al web de Servihabitat des de dispositius mòbils ha augmentat un 500% en l'últim any. Només l'abril, més del 18% del trànsit total va accedir a Servihabitat a través de mòbils o tablets.

Les franges horàries preferides pels usuaris per connectar-s’hi són de 12 a 14 hores i de 18 a 22 hores, sent els dimarts, el dia de major trànsit.