Madrid, dimarts 7 de desembre de 2010 Els clients de "la Caixa" Banca Privada obtindran descomptes del 15% en la compra d'articles dels dissenyadors espanyols
La “Targeta d'Autor” és una de les innovadores accions que es realitzen després de la firma de l'acord entre "la Caixa" Banca Privada i ACME

El prestigiós dissenyador Custo Dalmau s'incorpora als creadors de moda associats al conveni
Documents adjunts
El desenvolupament d'un pla de fidelització per als clients del segment de banca privada de "la Caixa", a través de la “Targeta d'Autor”, és un dels pilars de l'acord que van signar aquest any els creadors de moda espanyols i "la Caixa" Banca Privada. D'aquesta forma, els més de 34.000 clients de “la Caixa” Banca Privada gaudiran d'un descompte del 15% en la compra d'articles dels dissenyadors espanyols que formen part de l'Associació Creadors de Moda d'Espanya (ACME).

Amb aquesta targeta, que ja ha entrat en vigor, els clients de "la Caixa" Banca Privada obtindran importants descomptes en les exclusives botigues, sastreria a mida i vestits de núvia dels dissenyadors de l’ACME que han subscrit l'acord: Ailanto, Alma Aguilar, Amaya Arzuaga, Ana Locking, Ángel Schlesser, Antonio Alvarado, Custo Barcelona, Davidelfín, Devota & Lomba, Duyos, Francis Montesinos, Hanníbal Laguna, Javier Larrainzar, Jesús del Pozo, Juanjo Oliva, Lemoniez, Lydia Delgado, Miguel Palacio, Pedro del Hierro, Roberto Torretta, Roberto Verino y Victorio & Lucchino.

Aquesta iniciativa sorgeix de l'acord signat entre "la Caixa" Banca Privada i l'Associació Creadors de Moda d'Espanya (ACME) per desenvolupar un pla de fidelització per als clients de Banca Privada, mitjançant una estratègia innovadora, que inclou avantatges i accions exclusives. És la primera vegada que una entitat financera –a través del seu segment de banca privada– i el sector de la moda signen un acord d'aquestes característiques.

El compromís també inclou la col·laboració amb la Fundació "la Caixa", a través del programa Incorpora de l'Obra Social, per desenvolupar accions específiques de formació per a persones en risc d'exclusió social, impartides per dissenyadors i membres de l'Associació.

A més, gràcies al conveni, els creadors d’ACME tindran l'oportunitat de rebre assessorament personalitzat dels gestors de Banca Privada de "la Caixa".

Evolució positiva de “la Caixa” Banca Privada

La major complexitat en la gestió de grans patrimonis requereix d'un assessorament financer totalment personalitzat, que està inclòs en l'oferta de banca privada de "la Caixa". La consolidació de "la Caixa" Banca Privada ha permès incrementar els recursos gestionats i valors fins als més de 35.300 milions d'euros, a tancament del tercer trimestre. Aquesta evolució es fonamenta en la forta activitat comercial portada a terme pels gestors de banca privada (322 aproximadament), recolzats en els centres especialitzats (32 integrats a la xarxa) i la xarxa d'oficines.

Amb aquest volum de patrimoni gestionat, "la Caixa" Banca Privada ha assolit una posició de lideratge en el sector d'entitats de banca privada, convertint-se en referència en un mercat cada vegada més estret, on la solvència d'una entitat com "la Caixa" està sent decisiva per a aquells inversors que es plantegen la seva entitat de referència per a la gestió de patrimonis.

Sobre ACME

L'Associació Creadors de Moda d'Espanya és una organització professional sense ànim de lucre, integrada per dissenyadors de totes les Comunitats Autònomes, amb seu a Madrid.

Es funda en l'any 1998 i en l'actualitat té associades 32 marques de disseny de moda, de les quals participen en aquest acord les següents: Ailanto, Alma Aguilar, Amaya Arzuaga, Ana Locking, Angel Slechesser, Antonio Alvarado, Custo Barcelona, davidelfin, Devota & Lomba, Lemoniez, Francis Montesinos, Hannibal Laguna, Javier Larrainzar, Jesús del Pozo, Duyos, Juanjo Oliva, Lydia Delgado, Miguel Palacio, Pedro del Hierro, Roberto Torretta, Roberto Verino, Victorio & Lucchino.

És l'única associació de tal caràcter, d'àmbit nacional i europeu, i de projecció internacional, que existeix a Espanya. Els seus objectius consisteixen a promoure el disseny de moda i les marques associades, en diverses vessants, en especial la creativa - cultural i l'econòmic - professional i empresarial, nacional i internacionalment. La moda és concebuda per l'Associació, a la vegada, com cultura i com economia.