Barcelona, divendres 9 de setembre de 2011 “Tu ets l'Estrella” és el nou lema en la primera campanya institucional després de la creació de CaixaBank "la Caixa” estrena nova campanya i lema corporatiu, amb el client com a protagonista

“la Caixa” estrenarà, el proper diumenge, 11 de setembre, la seva primera gran campanya institucional de publicitat després de la creació de CaixaBank, en la que llança un nou posicionament i situa al client com protagonista principal del seu nou lema corporatiu.

“Tu ets l'Estrella” serà el nou lema de “la Caixa”, deu anys després del naixement de “Parlem?”, un “claim” que ha estat plenament interioritzat pel conjunt de la societat i que ja forma part de l'essència de “la Caixa”, entitat presidida per Isidre Fainé i dirigida per Joan Maria Nin.

El client, protagonista

El director general adjunt de Comunicació, Relacions Institucionals, Marca i RSC de CaixaBank, Jaume Giró, considera que la nova campanya “només pretén recordar dues coses molt senzilles, però molt importants: que el client és i continuarà sent la raó de ser del Grup “la Caixa”, el centre al voltant del qual gira tota la nostra activitat, i que els nostres valors, els valors de confiança, solvència i qualitat de servei, no canvien”.

La pròpia identitat de “la Caixa”, l’estrella, són els seus clients. Per aquesta raó, el lema és “Tu ets l’Estrella”, perquè “la Caixa”, líder en banca minorista a Espanya, té una clara orientació al client i ha potenciat un model de gestió especialitzat per donar un millor servei, amb una oferta de productes i serveis adaptada per donar resposta a les necessitats de cada client.

El director general adjunt de CaixaBank explica que la campanya s’articula al voltant de quatre històries personals de diferents perfils de clients, i busca “transmetre la idea fonamental de que, malgrat tots els canvis i incerteses de l’entorn, “la Caixa” no canvia: preservem el que és essencial, els nostres valors fundacionals, perquè, com diu l’espot, és bo que algunes coses no canviïn mai”.

Per aquest motiu, els clients són els protagonistes, en primera persona, d’aquesta campanya i del nou posicionament, i es converteixen en l’eix de la comunicació de “la Caixa”.

677x677CAT_reducida.jpg

La campanya es basa en el desenvolupament de quatre històries: la d'una jove que reflexiona sobre una llarga relació; la d'un nou pare que descobreix aquells sentiments que no podia entendre quan era jove; la d'un emprenedor que reflexiona sobre aquell moment en què va decidir iniciar una aventura empresarial; i la d'una dona que acaba de ser àvia.

Els valors no canvien

Juntament amb el client, a qui se li atorga el paper central, la campanya també vol transmetre la idea fonamental de que l'entitat no canvia. Així, tots els anuncis finalitzen amb el mateix missatge: “és bo que algunes coses no canviïn mai. A “la Caixa”, seguim creient que estar al teu costat ens portarà molt lluny. Ahir. Avui. Sempre. Els nostres valors no canvien”.

L'objectiu d'aquesta nova campanya és transmetre a la societat un missatge proper i senzill, que contingui matisos clars de confiança, seguretat i solvència, emmarcats per la força i el compromís que comporta una relació llarga en el temps.

El Grup “la Caixa” va culminar, l'1 de juliol, el seu procés de reorganització amb l'inici de cotització de CaixaBank, el banc a través del qual el Grup exerceix la seva activitat financera de manera indirecta i sota la mateixa marca de sempre: “la Caixa”.