Madrid, dimarts 11 de desembre de 2012 “la Caixa” reforça el seu suport a l'esport amb la firma d'un nou conveni amb el Comitè Olímpic Espanyol
• L’acord inclou l'obertura d'una línia especial de crèdit que es posarà a disposició de la Confederació de Federacions Esportives Espanyoles (COFEDE) i l'Associació de Federacions Esportives Espanyoles (AFEDES).

• A més, es crearà una comissió mixta que treballarà per impulsar les activitats esportives, projectes d'integració social, la difusió de valors esportius i la promoció de l'Olimpisme.

“la Caixa” ha reafirmat el seu compromís amb el món de l'esport amb la firma d'un conveni marc amb el Comitè Olímpic Espanyol (COE) i les federacions esportives espanyoles. Aquest conveni inclou la creació d'una nova línia especial de crèdit que es posarà a disposició de la Confederació de Federacions Esportives Espanyoles (COFEDE) i l'Associació de  Federacions Esportives Espanyoles (AFEDES).

Aquest acord, que establirà un nou espai de col•laboració, ha estat rubricat aquest matí, a la seu del Comitè Olímpic Espanyol, per Isidre Fainé, president de “la Caixa”; Alejandro Blanco, president del Comitè Olímpic Espanyol; José Mª Odriozola, president de la COFEDE i Julián García, president de l’AFEDES.

A més, es crearà una comissió mixta de coordinació entre les parts amb capacitat d'elaborar acords o convenis específics addicionals per impulsar activitats esportives, projectes d'integració social, la difusió dels valors esportius, activitats de promoció i difusió de l'Olimpisme i dels Drets Humans.

Amb aquest nou conveni, “la Caixa” manifesta el seu continu suport al món de l'esport i als valors humans que transmet, que es reflecteix en els múltiples acords, convenis i patrocinis que l'entitat manté amb diferents institucions esportives.