Barcelona, divendres 25 de març de 2011 “la Caixa s’adhereix a la proposta global d’acció contra el canvi climàtic

“la Caixa” s'adherirà a la proposta global d'acció promoguda per l'organització World Wide Fund for Nature (WWF) per lluitar contra el canvi climàtic i en benefici del medi ambient.

L'entitat financera apagarà demà, a les 20:30h, la il·luminació de la seva seu central a Barcelona (Av. Diagonal, 621-629) i a Madrid (Passeig de la Castellana, 51) durant una hora, com a mostra del seu compromís amb el medi ambient i la sostenibilitat. A més, aquesta iniciativa també serà seguida per l'Obra Social de “la Caixa” i Criteria CaixaCorp.

“la Caixa” se suma així, novament, a aquesta iniciativa per a conscienciar la societat sobre el consum d'energia en el canvi climàtic. El compromís de “la Caixa” a favor del medi ambient i la sostenibilitat es concreta en el finançament de projectes sostenibles i en el suport a múltiples iniciatives, tant a través de l'entitat financera com de la seva Obra Social.

Aquesta acció va néixer en 2007, quan a Sydney (Austràlia), 2,2 milions de persones van apagar les llums una hora per reclamar accions contra el canvi climàtic. En 2008, 370 ciutats de més de 35 països van convertir aquesta iniciativa en un moviment global a favor de la sostenibilitat.